لبنان
Select location
المزيد من الفئات
مركبات
سيارات للبيع، سيارات للإيجار، أكسسوارات للمركبات
عقارات
شقق وفلل للبيع، شقق وفلل للإيجار، عقارات تجارية للبيع
موبايلات واكسسواراتها
موبايلات، اكسسورات موبايلات، أرقام الهواتف المحمولة
الكترونيات وأجهزة منزلية
تلفزيونات و فيديو، أجهزة صوتية، سماعات ومكبرات صوت، أدوات وأجهزة المطبخ
الأثاث والديكور المنزلي
غرفة الجلوس، غرفة نوم، غرفة سفرة
تجارة وصناعة
معدات المطاعم التجارية، المعدات الصناعية ومعدات البناء، المعدات الطبية والعناية بالصحة
حيوانات أليفة
مستلزمات الحيوانات، كلاب، قطط
مستلزمات أطفال
ألعاب الأطفال، المقاعد وعربيات الأطفال، ملابس الأطفال
المعدات الرياضة
دراجات هوائية و لوازمها، معدات التخييم و الطبيعة، لوازم النادي,لياقة بدنية و والرياضات القتال
مواهب، موسيقى وفنون وكتب
تحف ومقتنيات، آلات موسيقية، كتب
وظائف
الباحثين عن عمل، وظائف شاغرة
الموضة والجمال
ملابس للرجال، اكسسوارات للرجال، ملابس للنساء
خدمات
الصيانة والتحسين المنزلي، خدمات شخصية، خدمات الشركات

Assistant

إدارة وسكرتارية فى وظائف شاغرة
صنايع، بيروت
منذ 17 ساعات
التفاصيل
البريد الإلكتروني[email protected]
مستوى الخبرة0-2 سنوات
المستوى التعليميالمدرسة
نوع العملدوام كامل
الوصف
2. Senior Secretary & Administrative Assistant Location: Sanayeh - Hamra Working Hours: Monday to Friday, 8:00 AM to 4:00 PM Starting Salary: $600 About the Role: We are seeking a highly organized and proactive Senior Secretary & Administrative Assistant to join our team. In this role, you will provide essential administrative support to ensure the smooth functioning of daily operations. You will be responsible for managing office tasks, coordinating internal communications, overseeing office supplies, and supporting employees in achieving their work objectives. Responsibilities: • Schedule and follow up on meetings, ensuring timely communication and logistics are arranged. • Manage and order office supplies and ensure inventory levels are maintained. • Coordinate and oversee shipments, ensuring timely receipt and distribution. • Track and monitor employee attendance, maintaining accurate records, and addressing attendance-related inquiries. • Serve as the primary point of contact for employee inquiries and follow up on internal requests. • Handle general office duties, including preparing documents, reports, and correspondence. • Support other administrative functions as required by the management team. Requirements: • Fluency in English (spoken and written). • Proficiency in Microsoft Word and Excel. • Excellent organizational and time management abilities. • Proven experience in administrative support or office coordination. • Strong attention to detail with the ability to manage multiple tasks simultaneously. • Ability to communicate effectively with both internal teams and external partners.
الموقع
لبنان
Map placeholder
رقم الإعلان 116246327
الإبلاغ عن هذا الإعلان
وظائف مماثلة
سلامتك تهمّنا
  • التقي بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك للقاء البائع ليرافقك أحد
  • تفقّد المنتج جيداً قبل الشراء
  • لا تدفع مسبقاً أو تحوّل المال قبل التأكّد من الغرض
اعثر على صفقات مذهلة لدينا.
حمل التطبيق الآن!
Dubizzle mobile app
App StoreGoogle PlayApp Gallery